علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟
سرخط خبرها

واریز بیش از ۲۴۳۰ میلیارد ریال به حساب اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان | سود مهر و آبان بازنشستگان واریز شد

  • کد خبر: ۲۰۴۴۴۶
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
واریز بیش از ۲۴۳۰ میلیارد ریال به حساب اعضای بازنشسته صندوق ذخیره فرهنگیان | سود مهر و آبان بازنشستگان واریز شد
صندوق ذخیره فرهنگیان از واریز ۲۴۳۰ میلیارد و ۹۲۱ میلیون ریال به حساب اعضای صندوق که از دوم مهر تا اول آبان ۱۴۰۲ به افتخار بازنشستگی نائل آمده‌اند، خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز صندوق ذخیره فرهنگیان در گزارشی از آخرین وضعیت واریزی صندوق به حساب فرهنگیان بازنشسته عضو صندوق اعلام کرد مبلغ مذکور شامل واریزی عضو، واریزی تعهد دولت و سود ناشی از فعالیت‌های اقتصادی مؤسسه می‌باشد که به حساب ۶۴۶۴ نفر از فرهنگیانی که عضو این صندوق بوده‌اند واریز شد و در راستای حفظ کرامت فرهنگیان عضو، پرداخت سهم‌الشرکه در سریع‌ترین زمان ممکن و کمتر از یک ماه پس از دریافت اطلاعات بازنشستگی، به حساب آن‌ها واریز شده است.

در گزارش مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان آمده است این افراد همچنین شامل بازخریدها، فوتی‌ها، از کار افتاده‌ها و انصرافی‌ها هستند، افزود: با توجه به فراهم بودن زمینه افتتاح حساب غیرحضوری بانک سرمایه در سوپر اپلیکیشن فرهنگیان برای اعضای مؤسسه به آدرس szf.satpay.ir واریزی‌ها به حساب بازنشستگان به عاملیت این بانک خواهد بود.

همچنین فرهنگیانی که قبلاً در بانک سرمایه حساب نداشتند، توسط بانک برای آن‌ها افتتاح حساب صورت گرفته است، بنابراین بازنشستگان برای اطلاع از واریز سهم‌الشرکه، به صورت حضوری یا اینترنتی موجودی حساب خود در بانک سرمایه را بررسی کنند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->